A blogról

Ez egy szókimondó blog, ami a nemi életemről mesél a kezdetektől napjainkig. Prűd emberek ne olvassák!

Sebastian-2004 júni

2012.06.05. 09:29

szerző: bemaor

Totál ki voltam, bár igyekeztem poénnal elütni a dolgot.
Pár ital után jóval oldottabb lett a hangulatom. Önfeledten viháncoltam, meg táncikáltam. Nem volt cél a bepalizás. Kifejezetten hányingerem volt az erősebbik nemtől.
Ritám viszont rástartolt egy német fiúra. Ráncigált, hogy üljek oda hozzájuk. Nem akartam. Táncoltam. Amikor kicsit elfáradtam, leültem. Sebastian, Rita aktuális állatkájának a barátja folyamatosan karattyolt. Kábé minden harmadik szót értettem. De nem zavarta.
Amikor bezárt a hely, Rita könyörgött, hogy menjek én is a fiúk szállására, ne legyen egyedül.
Na jó!
Ők ketten bevonultak az egyik szobába, én meg kinn próbáltam leküzdeni a hányingerem, és magamba erőltetni még egy pohár italt.
Sebastian iszonyat illedelmes volt. Rátette a kezét a combomra, amikor odanéztem, azonnal elkapta és magyarázkodott. Megfogtam a kezét, és visszaraktam a lábamra. Szabad kezet adva ezzel neki. Élt vele. 10 perc múlva már ujjazott. Forgott velem a szoba. Nem a szesztől. Jó volt, amit csinált. Megfordult. Franciáztunk. Utána hátulról kefélt. Pont belejött, amikor Rita kijött a szobából. Elment wc-re. Sebastian nem zavartatta magát. Meg sem állt. Rita dolga végeztével, egy bugyiban leült a fotelba, és rágyújtott. Velem szemben ült.
-Nem mész be?
-Nem. Mért zavar, ha néznek?-vigyorgott
-Nem.
-Ahogy nézem őt se!
-Hülye!
Elélvezett.
Tusolás után, elmentünk négyesben reggelizni.
Aztán sétáltunk egy kicsit kéz a kézben, mint a szerelmesek.
Rita aznap is nálam aludt.
Sokat beszélgettünk a férfiakról.
Két fontos dolog derült ki aznap:
1-csak a szexre jók
2-nem érdemes kiadni magunk nekik.

Eldöntöttük azt is, hogy nem hagyunk ki egy lehetőséget sem a nyáron!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-kalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr564566337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása