A blogról

Ez egy szókimondó blog, ami a nemi életemről mesél a kezdetektől napjainkig. Prűd emberek ne olvassák!

Tűzijáték volt a környéken mindenhol. Anitáék baráti társaságával lementünk a partra. Jött Balázs is. Párszor bulizott már velünk a nyáron, de nem sok vizet zavart. 18 éves kis hülye gyerek.(én 20 voltam:) )
Fárasztó volt egy kicsit. Folyamatosan a "hőstetteiről" beszélt. Ennyi meg annyi nő! Meg partiba!
-Ezt melyik filmben láttad?
Elpirult. Megsajnáltam egy kicsit. Nem hiszem, hogy fel volt készülve a kis lelke egy feminista, néha férfi-gyűlölő nő beszólásaira. Hát igen. Akkoriban tárgynak tekintettem minden hímet.
Onnantól kicsit visszavett, és egész normálisnak bizonyult. Pár hónap ismeretség után, az volt az első alkalom, hogy megnéztem. Nem is rossz!
Szőke haj, nagy barna szemek, hófehér, szabályos fogsor, napbarnított bőr, szálkás test. Magas volt.
A többiek elindultak bulizni, amikor vége lett a tűzijátéknak.
-Nem maradunk még egy kicsit?-kérdezte félénken.
-Na jó.
Ültünk a padon. Egyre közelebb húzódott. Na persze a lehető legbénább módon. Felállt nyújtózkodni, majd amikor visszaült, akkor már teljesen nekem simult. Annyira vicces volt nézni, ahogy bénázik. Nem segítettem neki. Sőt! Kicsit gonosz módon, játszottam a hülyét. Amikor rászánta magát a csókra, és egyre közelebb hajolt(úgy, ahogy azt valami iszonyat romantikus filmben láthatta), én hátra húzodtam. Vagy felpattantam, és különböző, felettébb izgalmas dolgot mutogattam neki.
-Nézd, de nagy hajó!
Amikor már éreztem, hogy feladja, akkor rátettem a kezem a combjára vagy ráhajtottam a fejem a vállára.
Húzd meg! Ereszd meg!
Hajnali egyik kötött le a dolog. Halálosan jól szórakoztam. Aztán hagytam hogy megcsókoljon. Ahogy elkezdte, azonnal hátrakaptam a fejem.
-Mit csinálsz édes? Ha kíváncsi vagy mit ettem, kérdezd meg, de ne told le a nyelved a gyomromig!
Elpirult.
-Tudom. Totál béna vagyok. Ne haragudj! Induljunk, jó?
-Jó! Nem így akartam. Ne menj! Gyere, csüccs ide vissza! Figyelj! Nem attól jó a csók, hogy átdugod a nyelved, és keversz vele, mint a habverő. Ne csinálj semmit! Csak lazítsd el a szád, és figyelj!
Szépen, finoman csókoltam meg. A szája puha volt, és édes. Épp csak néha érintettem nyelvemmel az övét. Lassan felvette a ritmust. Úgy 15 perc csókolózgatás után már úgy csinálta, mint valami profi. Húzott is fel rendesen. Nem mert hozzám nyúlni, csak a derekam ölelte. Átvetettem a lábain az egyik lábam, és az ölébe csusszantam.
Nekifeszítettem a csípőm. Kettőnk közül én tudtam mit csinálok. :)
Felsóhajtott. Éreztem a farkát. Nagy volt. Elkezdtem hozzádörzsölni magam. Fel és le. Egyre jobban szorította a csípőm. Hátrahajtotta a fejét. Élvezte. Egyszer csak leszorított, hogy ne tudjak mozogni.
-Elég! Nem akarok a gatyámba élvezni!
Átfogta a derekam, a fejét a mellemhez szorította, és halkan azt mondta:
-Szűz vagyok.
-Tudom.-mondtam, és közben leszálltam róla. Ismét egymás mellett ültünk. Fogtam a kezét.
-Tök jó lenne, ha te lennél az első!
-Ezt nem szokás megbeszélni. Elég lohasztó, ha előre lepontosítasz mindent! Ne rontsd el! Amúgy, ha rám hallgatsz, nem egy padon veszíted el a szüzességed. Add meg a módját! Legyen mire emlékezni.
Mosolygott. Újra elkezdtünk csókolózni. Kéz a kézben andalogtunk a parton reggel 5ig. Jókat dumáltunk meg nevettünk. Édes volt.
Akkor döbbentem rá, hogy a többiek valószínűleg már hazamentek.
-Van egy nyaralónk, itt a parton. Ha itt bulizok mindig itt alszok. eljössz? Ott alhatsz! Tényleg nem leszek illetlen!
Szép kis házikó volt. Nem túl nagy, de igazán takaros. Bezárta belülről az ajtót és reggelit csinált.
-Elmegyek tusolni. -mondta, és ott hagyott a konyhába. Ettem, majd kitártam a fürdő ajtaját. Nem vett észre rögtön. Pár percig néztem. Iszonyat kívánatos volt, ahogy a víz csurgott végig a testén. Felpillantott, kicsit zavarba jött és behúzodott a függöny mögé. Levetkőztem, és beszálltam mellé. Nem kapott levegőt...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-kalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr184543282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása