A blogról

Ez egy szókimondó blog, ami a nemi életemről mesél a kezdetektől napjainkig. Prűd emberek ne olvassák!

Karesz a nyaligátor.

2012.05.04. 18:54

szerző: bemaor

Nem kertelt. Odajött és közölte, hogy feláll tőlem a farka. Kiröhögtem. Nem akadt le rólam. Egész éjjel jött és malac dolgokat sugdosott a fülembe. Hozzám sem ért, csak beszélt. Pimaszul vigyorgott és beszélt. Amikor távolabb került akkor meg bámult. Vetkőztetett a szemével.

3 óra elteltével eljött mellettem és végig simított a derekamon, majd hátulról belesúgta a fülembe: "-Lassan feladom édes!" Tovább ment. Az érintésétől végigfutott rajtam az a bizsergés, amitől mi nők begerjedünk. Onnantól nem nézett. Majd beleőrültem. Eltűnt a szemem elől. Próbáltam úgy tenni mintha nagyon nem érdekelne, de azért néha körbevizslattam a terepet. Úgy a harmadik ilyennél, megfogta a derekam hátulról, és azt mondta: "-Ne keress! Itt vagyok!" Ahogy megfordultam, azonnal megcsókolt. Istenem! Az a CSÓK! Annyira jól csókolt az a kis tetű! Kerestünk egy üres szobát, magunkra zártuk és nekem esett! Minden mozdulata örömet okozott. Gyengéd volt, figyelmes és odaadó. A nyakamtól kúszott lefelé. Amit a nyelvével okozott az leírhatatlan.

És akkor, mint egy megvilágosodásnál, úgy értékelődött át bennem minden. Andris? Te jó ég! AMATŐR. Orgazmus? Ja most már tudom mi az! Azt akartam hogy soha ne legyen vége. De vége lett! Telefonszámot cseréltünk, de tekintve hogy az ország túl végéről jött nem lett belőle kapcsolat. Az évek során még kétszer találkoztunk. Mindkétszer óriási orgiába torkolt a dolog. A mai napig beszélünk a neten.

Talán az egyetlen pali az életemben, akiről az évek múlásával nem változott a véleményem. Nagyon tud a srác!!! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-kalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr444488923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása