A blogról

Ez egy szókimondó blog, ami a nemi életemről mesél a kezdetektől napjainkig. Prűd emberek ne olvassák!

Petikém!

2012.06.14. 11:15

szerző: bemaor

Ez nem a szexszel függ össze, csak gondoltam elmesélem.
2006 januárjában, megkeresett. Beszélgettünk egy kávé mellett. Azt mondta, hogy élete legnagyobb hülyesége volt elengedni engem. Meg, hogy igazán adhatnánk egymásnak még egy esélyt. Közben ő elköltözött otthonról. Szerettem már a Zolit. Megszakadt Petiért a szívem, mert őt is szerettem. Még mindig. Erre csak ott jöttem rá.
-Nem érdemli tőlem ezt a Zoli. Értsd meg!
-Mér én ezt érdemlem?
-Nem. Veled szóba se kéne állnom, édes!
-Szeretlek!
-Én is. Foglak is, életem végéig, de ebben az életben nem jön össze.
Csend. Szorongattuk egymás kezét. Potyogtak a könnyeink.
-Azért szeretlek, amilyen belül vagy!
-Meleg és nedves?-kérdeztem vigyorogva.
-Te mekkora állat vagy! Egy ilyen pillanatot is elviccelsz!
-Nem szeretek lelkizni, és tudod....
-...Csak könnyedén!-fejezte be a mondatom.

Utána, ha találkoztunk, nagyon kedves volt. Zolival is. Zoli nagyon kedvelte, de azért féltékeny is volt.
2006 júniusában, amikor 3 hónapos terhes lettem, felhívtam, és elmondtam neki. Örült, gratulált, és viccelődött.
-Gyereknek szülsz gyereket?

Másnap Zoli előbb hazajött a munkából. Fehér volt az arca.
-Ülj le jó! Mondanom kell valamit.
Csörgött a telefonom. Niki. Kinyomtam. Éreztem, hogy fontos Zoli mondandója. Újra csörög. Krisztián. Kinyomtam. Újra. Kikapta a kezemből. Kikapcsolta. Könnyes volt a szeme. Előttem guggolt. Szorította a kezem.
-Meghalt a Peti......motorbaleset.....sajnálom......
Csak néztem.
-Hallasz cicám?
Nem szóltam. Csak éreztem, hogy a könnyek futnak végig az arcomon.
-Hülyeség! Tegnap beszéltem vele. Ma reggel küldött sms-t, hogy mennyire örül a boldogságomnak. Felhívom az anyukáját, vagy Ricsit. Telefonáltam. Ricsi röhögött.
-Ez hülyeség. 2 órája beszéltem vele. De hogy megnyugodj, felhívom az anyját.(Ricsi nagynénje volt)
Nem hívott. Vártam. Felhívtam. Zokogott.
-Az anyukája se tudta.
Ricsitől hallotta. Zoli is onnan tudta, hogy az egyik ismerős látta a holttestét az úton, a mentők pont akkor takarták le. Egyből Zolit hívta, hogy ő mondja el nekem. Aztán persze, hívott másokat. Egy baráti társaság voltunk. Mindenki rögtön engem akart elérni. Ezért csörgött folyamatosan a telefonom.
Amikor Ricsit hallottam zokogni, letettem.
Nem kaptam levegőt. Sikítani akartam, nem jött hang. Egyre jobban fájt. A torkomban kezdődött. Kúszott le a nyelőcsövemen, egészen a gyomromig. Nőtt. Már a mellkasom szorította. Térdre ereszkedtem. Két kezemen támaszkodtam. És akkor kijött. Olyan mélyről, olyan fájdalommal, és olyan hangosan tört ki belőlem az üvöltés, hogy beleremegett az ablak. Aztán jött a zokogás. A véget nem érő zokogás. Zoli mögém térdelt, hátulról fogta a derekam. Velem sírt.....

A temetésre nem tudtam elmenni. Képtelen voltam. Amíg őt temették, én kimentem a baleset helyszínére, és bámultam a tájat.
-Szép helyen fejezted be!.....Szeretlek!....Várj rám!......A következő éltünkben ügyesebbek leszünk!

Egy szalagra ráírattam a következőket:
"Hát idekutyorodik a nyuszika az ő apájához?"
Rákötöttem egy szál fehér rózsára, és letettem.

A mai napig összeszorul a szívem, ha rágondolok. Ezeket a sorokat is pityeregve írtam.

Nem rég olvastam valahol, hogy ha két egymásnak szánt lélek nem tud összejönni az életben, akkor az egyiknek meg kell halnia. Elgondolkodtató.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-kalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr164587717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freemind93 2012.06.14. 15:36:10

elég durva szituáció, főleg hogy előtte lévő nap mondtad meg neki, hogy terhes vagy.

sajnos asszem nekem is van egy ilyen "másik életben" "kapcsolatom". egyrészt örülök, nem egyedi eset a saját zsákutcám, másrész belegondolni is rossz, hogy történik vele valami.
süti beállítások módosítása