A blogról

Ez egy szókimondó blog, ami a nemi életemről mesél a kezdetektől napjainkig. Prűd emberek ne olvassák!

A legelképesztőbb élményeim 2

2012.06.14. 09:23

szerző: bemaor

Petikém! Hát vele is akad döbbenetes élményem. Egy éjjel úgy döntöttünk, hogy leruccanunk a Balcsira, éjszakai csobbanásra. Útközben elkezdtem masszírozgatni a farkát, majd a számmal folytattam.
-Rendőr baszki!-mondta, és rántott el közben a hajamnál fogva. Fél kézzel a kormányt fogta a másikkal a cipzárt rángatta a gatyáján. Már fékezett közben. Kapkodott, és csak a rendőrt nézte. Ahogy megállt, visongatva ugrott ki a kocsiból. Néztem hülyén. A rendőr oda sietett.
-Mi a baj uram?
-Peti, mi van?
Ő csak ugrált, és fájdalmas hangon szidkozodott.
-Becsíptem.
Könnyes volt a szeme, piros a feje.
-Megfordult. Csak egy kicsi bőr látszott ki. Nekem nem is tűnt akkora dolognak, de amikor a rendőr meglátta, felnyögött, hogy "azt a kurva".
-Gyere, lehúzom.- ajánlottam fel.
-NEEE!-ezt egyszerre mondták ketten.
-Óvatosan kell! Vagy inkább be kéne menni a kórházba.-mondta a zsaru.
Tök hülyén éreztem magam. Ezek itt mindent megbeszélnek nélkülem....
Azt is felajánlotta, a rendőr, hogy beviszi ő, mert így ne vezessen. Kis győzködés után megengedte, hogy közelebbről megnézzem, elvégre az egyik szakmám ápolónő.
-De ne nyúlj hozzá, jó?
-Jó, jó nyugi.-mondtam, majd egy mozdulattal lerántottam a sliccét. Biztos nagyon fájt neki, mert üvöltött. No meg rácsapott a fejemre. Nekem fájt...
Ott állt kilógó pöccsel, sóhajtozott, és a kezével legyezgette. A rendőr meg együttérző képpel bámulta.
-Rakd el!
Mind a kettem elvörösödtek.
Én meg röhögtem....

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-kalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr124587449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogyo98 2014.08.06. 04:46:06

A végén én is elkezdtem sírni a nevetèstöl xd
süti beállítások módosítása