A blogról

Ez egy szókimondó blog, ami a nemi életemről mesél a kezdetektől napjainkig. Prűd emberek ne olvassák!

A "sötét" korszakom. 1998 nyara

2012.05.23. 10:52

szerző: bemaor

Napokig reménykedtem abban, hogy ez valami hülye vicc, vagy rossz álom, és nem sokára újra jön. Mint valami zombi, úgy járkáltam mindenhová. Nem érdekelt semmi. Le voltam pusztulva, a szívem fájt, és meg akartam halni. Nélküle úgyis szar minden. Így teltek a napjaim. Június végén nagy nehezen rávettem magam, hogy találkozzak Nikivel, akit jó ideje nem láttam, mert csak Peti létezett! Igaz, hogy közben ő is szerelmes lett. Kicsit nagyobb szerencsével, mert akit akkor ismert meg, a mai napig a férje. :)
Beszélgettünk. Sajnált. Én is magamat. Ölelgetett. Vigasztalt. Jól esett.
Ahogy hazafelé kullogtam, immár egyedül, belefutottam egy régi osztálytársba. Anita. Sápítozott, hogy mennyire szarul nézek ki, meg hogy neki milyen jó, mert mennyit bulizik. És én se sajnáljam magam, menjek velük. Mire észbekaptam már lecsekkolta, hogy hol lakom, mi a számom, és este nyolcra jön. NEEEEEE!
Nem akartam. Amikor feljött, győzködött. Hagyom magam, előbb szabadulok elv alapján, belementem.
Náluk kezdtünk. Mi ketten, meg vagy öt pali. Köztük a férje. Valami fehér port szívtak.
-Gyere! Kóstold meg! (mi bajom lehet?)
Speed volt. Hamar rákaptam az ízére. Amikor elkezdett dolgozni az anyag, boldog lettem. Teli voltam energiával. Nem fájt semmi. Az esti buli óriási volt! Táncoltam reggelig. After Anitáéknál. Úgy 10 óra felé elvonultak a férjével a hálóba. Kettesbe maradtam a haverjukkal. Ő is Peti volt. Nem sokat körítettünk. Hamar egymásnak estünk. Biztos a cucctól ment el nehezen, de ez nekem kapóra jött. Hátulról csinálta. Mire végeztünk már fájt a térdem, meg a csípőm. Semmi érzelgősség! Letusoltunk utána, és mintha semmi nem, is történt volna ittunk egy kávét Anitáékkal.
Jól éreztem magam. Onnantól minden hétvégén drogoztam, és minden hétvégén szexeltem. Hol valami idegennel, hol a haver-Petivel, de egyszer még Anita férjével is! Anita kérte, hogy csókoljam meg a férjét, mert szerinte ez szexi. Megcsókoltam.
-Fogd meg a farkát! Most nyúlj a gatyájába és úgy! Verd neki! Ez az! Most kapd be!
Sorra jöttek Anita utasításai, és én mint valami robot szó nélkül végrehajtottam. A férjére nem is figyeltem, csak Anitára. Izgatott, hogy dirigál, meg ahogy nézett közben. Minél jobban belemerültünk, annál jobban bevadult. Amikor a férje elspriccelt, ő sikított. Elővett egy vibrátort és a kezembe nyomta. Keményen akarta, hát úgy csináltam. Vonaglott amikor elélvezett. Feltérdelt, a hátamra lökött, és nyalt. Nagyon jó volt. A férje a látványtól újra tettre kész lett. Először őt dugta meg hátulról. A látvány is rásegített. Olyan gyorsan még soha nem volt orgazmusom. Végül a fenekembe ment el. Ez volt az első anál.
Nem beszéltünk az esetről. Mintha meg sem történt volna. Érdekes a cucc. Sok mindent kihoz az emberből
Sokat gondolkodtam rajta, hogy ezt is leírjam-e, de azt gondolom: EZ IS ÉN VAGYOK! A múltam része. És bár az akkoriban becserkészett férfiak legtöbbjének a nevére sem emlékszem(arra se nagyon hogy mennyi volt), de akkor erre volt szükségem. Imádtam a szexet, de jobban imádtam a vadászatot!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-kalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr374533433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása