A blogról

Ez egy szókimondó blog, ami a nemi életemről mesél a kezdetektől napjainkig. Prűd emberek ne olvassák!

Nem tudtam pontosan mi a baj, csak valami nem volt jó!
Olyan hülye érzés volt, hogy szemét lettem a palikkal. Nem mintha nem ezt érdemelték volna, de valahogy mégis úgy szégyeltem magam. Na meg ott volt a jó öreg lelkiismeret-furdalás. Akárhogy is nézzük férjnél voltam.
Addig-addig járattam az agyam, amíg úgy döntöttem, meglepem a férjem. Filmbe illő gondolat jutott az eszembe. Szexi fehérnemű, balon kabát, tűsarkú és dögös smink. Rita mindenben segített. Egész délután fehérneműket próbáltam. Este kisminkelt. Majd némi pálinka elfogyasztása után levitt kocsival. Ja a páleszt én ittam! :)
Beosontam a férjem albérletébe. Lenyomtam a kilincset. Nyitva volt. Hallottam valami neszt. Elég parás vagyok a sötétben, ezért lámpát oltottam. Nem kellett volna. Mélytorok dolgozott az kis uramon.
-Úristen! Te mit keresel itt?-ahogy felugrott csóri csaj hanyadt esett. Olyan esetlenül nézett ki ahogy próbált némi méltóságot magára erőltetve felpattanni. Tök pucér volt. Úgy nézett ki mint egy fiú. Kicsi mell, lapos segg, nyúl fogak. A haja zsíros volt. De a legdurvább, hogy pucéran tornacipő figyelt a lábán.
Ricsi tisztes távolságból, párnával az ülepén próbált magyarázkodni.
Elröhögtem magam.
-Tényleg ez kell neked? Ehelyett?-széttártam a kabátot, és körbe forogtam.
Ott elszállt minden. Megkönnyebbültem. Nem velem van a baj!
Legaloppoztam a lépcsőn, közben hívtam Ritát. Sétáltam az utcán, cigiztem. 10 perc múlva ott is volt. Röhögve meséltem neki mi történt.
-Akkor buli?
-Naná!
Hazaugrottam egy ruciért, ráhúztam a szexi fehérneműmre, és pár óra múlva már Sebastiannal vigasztalódtam.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-kalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr674566331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása