A blogról

Ez egy szókimondó blog, ami a nemi életemről mesél a kezdetektől napjainkig. Prűd emberek ne olvassák!

Epilógus

2012.06.27. 09:56

szerző: bemaor

Hát nagyjából elfogyott a mondanivalóm. Legalábbis ezzel a témával kapcsolatban.
Sokan "vádoltak" azzal, hogy ezek kitalált történetek. Ezért úgy döntöttem, hogy szeptemberben írok egy kitalált történetet. Csak, hogy lássátok milyen az! Egy prosti élete lesz a cím! Bár tekintve, hogy ismerek két kurvát, még a báros időszakomból, nem lesz teljesen kitalált. Inkább kiszínezettnek mondanám. :)

Az életem jelenleg tökéletes. Zolikám a mai napig nagyon odaadó és figyelmes.
3 gyerkőc boldog anyukája vagyok.

Köszönöm nektek, hogy velem voltatok ezen az úton, amely felelevenítette kacskaringós életem, el nem feledett részleteit.

Remélem velem tartotok szeptemberben is!

Kellemes nyarat kívánok!

HENI!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-kalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr24614106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fects 2012.06.27. 15:33:23

Várom a folytatást!

Hogy kitalált-e vagy sem az mindegy. 1-2 résznél én is úgy éreztem, hogy van benne mese is, de ez semmit nem vont le az élvezeti értékéből.

Jöhetnek a barátnős / ismerős vagy akár a full kitalált sztorik is, a stílus maradjon, és akkor nem lesz velük gond.

"Zolikád" ismeri a múltadat, látta a blogot?

bemaor 2012.06.28. 09:30:18

@fects: Ismeri a múltamat. A blogot is látta, és azon röhögött a legjobban, amikor a "saját nevelést" olvasta.
-Mi az, hogy saját nevelés? Remegtél cicám, amikor végre megkaptad...!
(na persze)Idiótácskám!:)
Zoli egy rendkívül birkatürelmű, elfogadó, és szerető férj.
Óriási szerencsém van vele. Dolgos, megbízható, hű, jól néz ki.....mi kell még?
Sok férfival ellentétben, ő nem féltékeny a múltamra. Jóban volt Petivel, és ő beszél a volt férjemmel is, ha összefutnak. Valahogy úgy van vele, hogy "csak az enyém lett a végén".
Igazi nagy medve! Imádom!

fects 2012.06.28. 16:34:51

@bemaor: Köszi a választ! Még egy kérdés: ki az a HENI? :) (Nem rémlik a neve a korábbi posztokból.)

Bushley 2012.07.02. 04:54:14

Nem szoktam blogokat olvasni de ide kavarodásom után egy neki futásra végig olvastam. Ez jelent valamit? :)

Hiszem, ha látom dolog néha megesik, én is vagyok így jelenleg picit de élvezettel olvastam végig.

Napló segített a visszaemlékezésben? Sajnálnám ha abba maradna az írkálás...

bemaor 2012.07.02. 09:34:11

@Bushley: Biztos azt jelenti, hogy tudsz velem azonosulni...:)

Egyenlőre szüneteltetem az "írkálást". :D

Nyár van.... nem a gépnél gubbasztok. De ősszel remélem itt leszel!

Bushley 2012.07.02. 11:21:29

@bemaor: Mindenképpen visszanézek.
Azonosulás meglehet bizony, én most taposom a te "pajzán éveid" elejét. :)
süti beállítások módosítása