A blogról

Ez egy szókimondó blog, ami a nemi életemről mesél a kezdetektől napjainkig. Prűd emberek ne olvassák!

Legelképesztőbb élményeim 3.

2012.06.19. 10:22

szerző: bemaor

Sziget. Nikivel elmentünk egyik évben szigetre. 2 napra. Kis kék-sárga sátrunk volt. Este koncerten voltunk. Niki, mondanom sem kell, azonnal befaszizott. Én nem voltam annyira elszállva sem a helytől, sem a felhozataltól.
Este 11 körül közöltem, hogy lefekszem.
Visszaballagtam hát a sátorunkhoz, ami nem volt kis mutatvány, és le is feküdtem. Épp elaludtam volna, amikor egy párocska jött be a sátorba, és azon mód egymásnak estek. Felültem, és megkérdeztem mit csinálnak itt? Iszonyatosan zavarba jöttek, és sűrű elnézések közepette távoztak. 10 perc múlva a pár fiú fele ismét bedugta a fejét:
-Ne haragudj! Egész biztos vagy benne, hogy ez nem az én sátram?
"Micsoda egy hülye ez! Nem tudja hol a sátra?"
-Biztos!
-Azért kijönnél?
Dúlva-fúlva léptem ki a sátorból-
-Látod? Én biztosra veszem, hogy egy piros meg egy zöld sátor a szomszédom.
Basszus!!!!
-Ó, tényleg. Bocsi.
Megfordultam, és rázkodva a röhögéstől indultam el. Megtaláltam a sátrat. Könnyű volt, tekintve hogy Niki nyögdécseléseit nehéz összekeverni mással. Egy órát dekkoltam kinn, remélve, hogy előbb-utóbb befejezik. Eluntam. Bementem. A fiú leugrott róla.
-Nyugi, ő a barátnőm.-közölte fa arca Niki, és mintha ott se lennék folytatta tovább.
Próbáltam aludni mellettük, de nem tudtam. Már vagy fél órája bent voltam. "Ez sose élvez el?"
-Cuni elég balfasz vagy, ha nem bírod elérni, hogy elmenjen ez a szerencsétlen!
-De hülye vagy!-röhögött
-Aludni akarok!-felültem. Néztem a srác arcába, miközben Niki lovagolt rajta.
-Na mi lesz? Elélvezel végre? Valami baj van?
-Tessék?-totál vörös lett.
-Nem hallasz? Élvezz el!
Niki fuldoklott a röhögéstől. A srác vörös fejjel, letolta magáról, majd felráncigálta a sliccét.
-Ne haragudj, de nekem ez így nem megy.-nézett Nikire, aki még mindig röhögött.
-Eddig se ment!-vágtam hozzá.
Elviharzott.
-Volt orgazmusod?
-Volt.
-Akkor most már alhatsz!
-Cuni, te tök hülye vagy!
Odabújt ,és végre aludtunk.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-kalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr1004597768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fects 2012.06.26. 16:10:52

Most végeztem a blog elolvasásával, és azt kell mondjam, hogy tetszett. Gondolom sok poszt már nem lesz, amit sajnálok, bár 1-2 résznél úgy éreztem, hogy az inkább kitalált, mint átélt történet volt.
süti beállítások módosítása