A blogról

Ez egy szókimondó blog, ami a nemi életemről mesél a kezdetektől napjainkig. Prűd emberek ne olvassák!

Andriskám volt ebben totális bajnok. Ez nála valami perverzió lehetett. Csináltuk ágyban is, de ott ritkábban. Volt csónak, öltöző a strandon, wc, kocsi, stb. Az egyik legviccesebb (így utólag vicces, akkor tök gáz volt)sztori:
Éjszakai fürdőzés. Többen voltunk, így a víz kihúzva. Elmentem öltözni, Andris is. Ahogy kiléptem az öltözőből, elkapta a csuklóm, és húzott a strand sötétebbik vége felé. Néha megálltunk csókolózni. Mindenhol ücsörgött egy párocska. Kicsi kerítés, a túloldalán sötétség, és csend. Átmásztunk. Egy pár métert mentünk, majd egy fa tövében egymásnak estünk. Támaszkodtam a fán, Andris meg hátulról kefélt. Végzet. Felhúztam a gatyám, átölelt, és nagyon kedvesen megpuszilt. Ekkor egy mély hang a sötétből:
-Legközelebb használjatok gumit, gyerekek!
Annyira megijedtem, hogy felsikítottam.
Futva másztunk át a kerítésen. Már a strand előtt voltunk, amikor megálltunk.
Másnap reggel Andrisékkal reggeliztem. Apukája:
-Olyan gyorsan eliszkoltatok tegnap, hogy nem tudtuk megbeszélni ezt a védekezés-témát...
Elsüllyedtem. Kiderült, hogy az öreg ott pecázott.

Plusz egy: (ez nem velem, hanem egy barátnőmmel esett meg)
Húsvét reggel franciáztak a paplan alatt az aktuális hím egyeddel.
Apukája, gondolva, hogy jól meglepi az ő féltett lányát, benyitott, felrántotta a takarót, és pofán löttyintette egy pohár vízzel az éppen nyaló fiút. Majd miután ő lepődött meg villámgyorsan kiiszkolt. Barátnőm délig nem mert kimenni a szobából.....:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-kalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr544587447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása