A blogról

Ez egy szókimondó blog, ami a nemi életemről mesél a kezdetektől napjainkig. Prűd emberek ne olvassák!

2005-novembertől ZOLI

2012.06.13. 09:28

szerző: bemaor

Kívántam. A kapcsolatunk kezdete óta most először. A szája finom volt és puha. A farka kemény. Alig vártam, hogy berakja. Berakta, és azzal a lendülettel el is élvezett. Majd magyarázkodni kezdett. Hogy vele ilyen még soha.....bla-bla-bla.
Ideges voltam. Ennyi?
-Nem gondolod komolyan, hogy egy rossz házasságból kilépve, beérem ennyivel?
Nem szólt. Felöltözött, és elviharzott.
Nekem meg iszonyatos lelkiismeret-furdalásom lett.
Hívtam a mobilján. Felvette, de nem szólt bele.
-Gyere vissza kérlek, és beszéljük meg!
-Jó.-letette.
Két órán át dumáltunk. Kiderült, hogy előttem 4 nője volt, azok is ilyen leszopatom a kocsiban típusúak. Nulla tapasztalat. No meg nagyon kívánt. Nem kerteltem, elmondtam, hogy nálam mik az elvárások.
A következő hetekben tanítottam. Nyalni is olyan hűbelebalázs módra tudott. Szépen, lassan a saját elvárásaimhoz mérten tökéletesre fejlesztettük a tudását. Elélvezni, nagyon gyorsan elélvezett, így javasoltam, hogy vegyünk egy vibrátort. Először elzárkózott, de megmagyaráztam neki, hogy nem méretileg van vele baj, meg, hogy nem arra vágyok, hogy órákig keféljen valaki, de azért 5 percnél nekem több kell a hüvelyi-orgazmushoz. Vett egyet. Pár nap után rájött, hogy jobban szereti használni, mint én, mert a látványtól totál bepörgött. Onnantól fogva a nap bármely szakaszában rágondoltam, beindult a fantáziám. Állandóan akartam, ő meg nem volt semmi rossznak az elrontója.
2006 januárjában összeköltöztünk. Bence, Zoli, én. Igaza volt! Bőven elég volt a 2 hónap, hogy megszeressem.
Az én nagy medvém. Szerelmes voltam. Újra. Pedig már nem hittem benne.
Minden sínen volt.
Olyannyira, hogy amikor 2006 márciusában teherbe estem, nem volt kérdés, hogy mi legyen.
2006 október 10-én beköltöztünk a közösen vásárolt otthonunkba.
2006 október 20-án összeházasodtunk.
2006 december 31-én megszületett Marcikánk.
2008 január 13-án pedig Orsikánk látta meg a napvilágot.
A szex a mai napig tökéletes. Saját nevelés! :)

De ezzel még nem fejeztem be!
Akad még egy két szaftos részlet, amit az időrendbe nem tudtam elhelyezni, de megtörténtek.......

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-kalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr554585058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alter_ego 2012.06.13. 11:15:11

Mégsem bírtam ki, hogy ne olvassam végig (hiába, a vizsgáknak már vége :D ), bár stílusilag egyszerű, mégis átjön belőle az ember. Egy közvetlen, laza csaj, aki eszköznek nézi a férfiak többségét... fura ezt így olvasni, de érthető. Egyszerre izgalmas kalandok és kemény, drámai élettapasztalatok. Ezért jó ez a blog dolog, mindenkinek van lehetősége egy kicsit megírnia a saját élettörténetét, van aki zanzásítva történelmet, van aki pedig a mindennapjait. Mindegyiknek megvan a varázsa.
Jó volt olvasni. Sok dologra ráébredhet az ember :)
Üdv a Nagyfaluból

bemaor 2012.06.13. 11:29:32

@alter_ego: Nem véletlen a stílus. Úgy mesélek nektek, mint a barátaimnak.
Nem szeretnék írói babérokra törni. Ez egy elektronikus naplónak indult. Gondoltam úgy se olvassa a kutya se. Ehhez képest jó sokan lettetek. :)
Üdv, innen vidékről, egy kis városból, nem messze a Balatontól! :)

oranje · http://dutch.blog.hu 2012.06.13. 17:46:04

Előző írásban sejtettem, hogy Zolival több lesz, mint 2 hónap, de ez meglepett, hogy ennyire komoly lett, hogy 2 gyerkőc, meg házasság :) Nice one ;)
süti beállítások módosítása