A blogról

Ez egy szókimondó blog, ami a nemi életemről mesél a kezdetektől napjainkig. Prűd emberek ne olvassák!

Norbi-2005 május

2012.06.11. 10:47

szerző: bemaor
Egy este, amikor hazavitt, megcsókolt. Minden alkalommal két puszival búcsúztunk, de aznap este lekapott. Meglepődve léptem egyet hátra. Kedvesen mosolygott. Megfogta a derekam, és magához húzott. Újra megcsókolt. Gyengéd volt.
-Gyere velem!-mondta, és kinyitotta a kocsi ajtaját.
Beszálltam. Nem szólaltunk meg. Szó nélkül, a kezemet fogva vezetett be a lépcsőházba. Amíg a liftre vártunk, ismét megcsókolt. Már szenvedélyesebb volt. A liftben éreztem, hogy nehezen türtőzteti magát. Nekem feszült. Nekilapított a liftfalnak. Szorította a derekam. Annyira remegett a keze, hogy nem talált bele a zárba. Kivettem a kulcsot a kezéből, és miután kinyitottam az ajtót, előre mentem. Ahogy becsukta, nekem esett. Minden udvariassága elmúlt. Hörgött, mint egy vadállat, és tépte a ruhámat. Nem bírt várni, amíg eljutunk az ágyig. A háló ajtófélfájának döntött, két lábamat a derekához emelte, és belém hatolt. Nagyon nagy volt. Lökött párat, majd abban a pózban tartva vitt az ágyhoz. Fölém hajolt, az egyik lábam felhúzta. Gyengéd volt, és valahogy mégis vad. Nem fáradt. Órákon át kényeztetett. Elaludtam. Reggel a cirógatására ébredtem. Puszilgatott. Kávéztunk, majd hazavitt.
Onnantól kezdve minden nap beszéltünk, találkoztunk és szeretkeztünk. A többiek előtt titkoltuk. Nem is tudom miért. Valahogy automatikusan jött. Attól volt igazán izgalmas. A lopott érintések, az összenézések fűszerezték meg igazán. Tökéletes volt. Semmi kötöttség, de mégis tartoztam valakihez. Nem csak a szex volt jó. Sokat beszélgettünk is. Nem voltam szerelmes, de szerettem, tiszta szívemből....

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-kalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr324578570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FroZi 2012.06.11. 14:23:56

Most olvastam végig a blogot, tudod, néha irigylem a hozzád hasonló embereket, mennyire könnyedén állnak hozzá az élethez és próbálják igazán megélni minden percük.

Dökvín 2012.06.11. 16:15:45

Igen, én is! Néha kicsit bánom is, hogy az ismerkedős korszak nálam pl. szinte teljesen kimaradt...

oranje · http://dutch.blog.hu 2012.06.11. 23:52:09

Na, sikerült a végére érnem, jó kis blog, várom a folytatást, csak így tovább.

bemaor 2012.06.12. 09:39:11

@FroZi: Szia!
Tudod csak így utólag tűnik ám egyszerűnek. Akkoriban olyan bonyolultnak tűnt. :)

bemaor 2012.06.12. 09:41:14

Köszi az elismerő szavakat! Jól esik! Majdnem annyira, mint egy orgazmus! :)
süti beállítások módosítása