A blogról

Ez egy szókimondó blog, ami a nemi életemről mesél a kezdetektől napjainkig. Prűd emberek ne olvassák!

2004 július

2012.06.08. 11:42

szerző: bemaor

Az a hónap maga volt a káosz. Rita nem gyengén adta elő! Én meg partner voltam minden hülyeségben. Minden hétvégét végig buliztunk. Ittunk, táncoltunk, szexeltünk, majd kibeszéltük a palikat.
Egy percig nem éreztem magam kurvának! Azt éreztem, hogy a magam ura vagyok! Nem kell, és nem akarok megfelelni senkinek, és semminek! Szabad voltam! Mentes mindenféle társadalmi vagy erkölcsi normától. Én voltam a világ ura!
Így is viselkedtem. Harsány, kihívó, pimasz, flegma, és rendkivül szexi voltam. A férfiak zabáltak minket. Tetszett nekik a kötődés-mentességünk. Előfordult, hogy amíg ketten egymásnak ugrottak, én egy harmadikkal léptem le.
Olyanok voltak, mint az állatok!(természetesen a jelenlévő férfi olvasókra ez nem jelemző!!!!)
Van ami kiesett, de van ami megragadt bennem ebből az időből.
-Péter(mégegy): helyes fiú, iszonyat jól csókolt, totál ráizgultam, petting a kocsiban, belenyalt a fülembe, kirázott a hideg, eltoltam, erőszakoskodott, hogy ezt mindenki élvezi, meguntam, elszállt az ihlet, ott hagytam.
-Attesz: egész éjjel nyomult, igazi kis seggdugó, halálra idegesített, lepattintottam, Rita engedett neki, bazi nagy farka volt, kicsit bántam.
-Attila: nagyképű, modell alkatú, igazi hülye pesti fasz, de az ágyban nagyon tudott, csak ne akart volna minden áron az életéről mesélni.
-Peti(az én Petikém): már július vége volt, amikor összefutottunk egy discoban. Szét volt esve teljesen. Adta a nagy vagányt. Örül neki, hogy megszabadult tőlem, meg már abszolút nem érez semmit. Bla-bla. Hosszas beszélgetés után, lecsillapodott, és békét kötöttünk. Rita eltűnt egy sráccal, de előtte szólt, hogy ott a kocsija, vigyem magam haza, ő majd megoldja. Oké.
Petim is elunta a bulit, meg hogy ott volt nem is volt esélyem palizni, így felajánlottam egy fuvart. Végül ő vezetett. Nem hazafelé, hanem a partra vitt. "Séta?"
Andalogtunk kéz a kézben. Beszélgettünk. Visszaérve a kocsihoz megcsókoltam. Azonnal átölelt. Olyan szorosan, hogy alig kaptam levegőt.
Remegett mindenem. Szeretem! Csak őt! Senki mást!
A szex hervasztó volt. Annyira, hogy inkább leszoptam, csak legyen vége. Nem akartam szexelni, csak odabújni, szagolni, simogatni, és hallgatni a szívverését. Hazaértünk.
-Kiszállok a benzinkútnál, aztán onnan hazasétálok. Majd felhívlak. Te ne hívj, nehogy bebukjunk!-mondta kedvesen.
Megcsókolt.-Szertetlek!-súgta, majd elment.
Ott ültem még vagy fél órát! Ne csináld! Ezt ne! Nem leszel második! Te első vagy! De szeretem! Ez csak a szép emlék! Nem kell ez neked! Gondolj a családjára! Annyira édes a kicsi lánya!
Eldöntöttem! Nem kell! Hívtam Ritát.
-Még fél óra!-lihegte a telefonba. Majd elnyögdécselte a címet. Elmentem érte. Meséltem.
-Ki kell zökkenned ebből az emberből!
Már reggel volt. Nem volt kedvem hazamenni.
A parton lébecoltunk.

A következő héten Peti minden nap hívott. Nem vettem fel.
-Géza:boxoló fiú, 23 éves, egy boxgálán ismertem meg, illetve az utána lévő magánbulin. Rita haverja hívott meg minket. Gézám nem volt egy észlény, de jó humora volt. Meg mégjobb teste. Elmentem wc-re. Elkísért. Amikor jöttem ki, visszatolt, bezárta a háta mögött az ajtót. Neki tolt a falnak, és vadul csókolt. Felhúzta a szoknyám. Felültetett a mosdó asztalára, és berakta. Nagy és vastag volt. Nem sokat szőrözött. Keményen és gyorsan csinálta. Kihúzta. Megfordított. Hátulról kezdett dolgozni, felhúzott, és a nyakamat harapdálta. Nem vettem észre, hogy mikor húzott gumit. Ráült a lecsukott wc-re és az ölébe vett. Én szabályoztam a ritmust. Amikor élvezett belemart a csípőmbe. (Egy hétig lila volt a nyoma.)
Egész éjjel egymással táncoltunk, meg beszélgettünk. Hajnalban hazavitt. Út közben megkívántam. Lehúztam a sliccét, és az ölébe hajtottam a fejem. Rita hátul aludt. A hajamnál fogva rántotta el a fejem. Félre állt egy föld útra. Kirángatott a kocsiból. Vadul fogdosott. A mellem markolta. A kocsinak támaszkodtam. Felhúzta az egyik lábam, és nekem esett. Vad volt, és durva, de mégis volt valami benne, ami iszonyatosan izgatott. Furcsa egyvelege volt ez a fájdalomnak és az élvezetnek.
Rita semmit nem vett észre az egészből. Végig aludta.
Petim azon a héten újra hívogatott. Csütörtök délelőtt felhívtam Gézát. Átmentem hozzá. Ahogy ajtót nyitott, be is rántott rögtön. Az előszobában lehúzta rólam a ruhákat. Az egész lakásban csináltuk. Konyha asztal, fotel, háló-ágy, és tusoláskor a kádban. Állatias szex volt. Ütötte a fenekem. A nyakam markolta.
Elfeledtette Petit.
Így lett vége júliusnak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-kalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr504573395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása