A blogról

Ez egy szókimondó blog, ami a nemi életemről mesél a kezdetektől napjainkig. Prűd emberek ne olvassák!

Rita halálosan jó fej volt! Kitaláltuk, hogy álnevet fogunk használni. Teljesen komolyan vettük.
Ő lett Horváth Jolanda, én megy Kis Evelin.
Fedősztorink is volt, meg kamu telefonszámunk. Konkrétan vettünk, külön erre a célra egy feltöltős kártyát. Titkosítottuk, így senki nem tudta leinformálni a valódi nevünk. Viszont az arra alkalmas hímekkel tudtuk tartani a kapcsolatot. Akkor és addig amíg mi akartuk.
Kamu:-Pécsen lakunk, Jolanda üzletkötő egy cégnél, és természetesen őrült jól keres. Evelin vállalkozó, naná, hogy sikeres! Amúgy egy új építésű háztömbben vagyunk szomszédok. Ja meg egyszer úgy 2 éve szeretők voltunk.
Na ettől totál padlót fogtak!
Pestre jártunk. Minden pénteken este mentünk. Általában sikerült ott aludnunk anyám húgánál, vagy valami fickónál,, de ha nem hát vettünk ki szobát. Szombat este ismét buli. Majd vasárnap haza.
Második hétvége:
Drogos buli. Kicsit mi is szívtunk. Lazák lettünk totál. Két fickóval táncikáltunk. Iszogatás, majd indulás hozzájuk. Lakás, kit szoba. Egyikbe Ritáék, másikba mi. Még csak a csókolózásnál tartottunk, amikor Rita kopogtat:
-Evelin gyere ki egy percre! Van egy kis gond!
Kimentem. Berángatott a fürdőbe. Fulladozott a röhögéstől. Én is, bár azt se tudtam mit akar.
-Baszd meg! Ennek kockapöcse van!-suttogta
-Idióta!-röhögtem.
-Én lelépek! Vagy cserélünk!
-Nem!
Kimentünk, és beadtuk a fiúknak, hogy négyesben akarjuk. Rögtön egymás mellé ültek a kanapéra. Tényleg kocka-pöcs volt:)!
Kimentünk, mondván, hogy szexi leszbis, vetkőzős számmal fogunk visszatérni. Rita hangosan kiabált be minden féle disznóságot, amíg én a kulccsal babráltam. Kinyílt! Cipő a kézbe, futás!
Majd megszakadtunk! Ott megállapodtunk, hogy ez így működik mostantól. Ha az egyiknek szar a másik dobbant vele együtt!
Hajnal volt mire visszataláltunk a kocsihoz. Beültünk egy közeli bárba, hogy szusszanjunk, és kitaláljuk hol tudunk aludni. A pincér srác már idegesítően bámult.
-Ne haragudj! Van valami gond? Mért bámulsz ennyire?-kérdeztem.
-Nem ismersz meg? Osztálytársak voltunk. .....Laci vagyok.
Miből lesz a cserebogár? Tényleg ő volt. Lacika, a kis szemüveges hülye gyerek, akit mindenki szekírozott. Én meg megvédtem. A fiúkat is megvertem alsóban, amikor bántották. 8 évig ült mellettem. Olyan volt, mint valami kutyus. Nem nagyon beszélgetett még velem se, de valahogy tudta, hogy ott vagyok neki. Általános után még úgy 2 évig beszéltünk, de aztán eltűnt a szemem elől. És most tessék. Szemüveg sehol, és hát nem volt rossz. Mondhatni: összefutott a nyál a számban. Beszélgettünk zárásig, majd mondta, hogy az ő albérletében elalhatunk. Mák!
Két másik sráccal lakott együtt. Aludtunk. Délben keltem. Lacika már a konyhában tevékenykedett. Kávéztunk. Fel sem tűnt, hogy Rita hová lett. Csak akkor, amikor a szomszéd szobából jött ki. Mosolygott.
-Reggel 9kor kizavartak.-mondta Lacika.-alig aludtam.
Rita szó nélkül ment vissza a másik fiú mellé.
-Alszok még egy órát.-közölte, majd becsukta az ajtót.
-Gyere, befogadlak!-kézen fogtam, és bevezettem a saját szobájába.
Beszélgettünk kicsit, aztán odabújtam. Gondoltam alszunk.
Puszilgatta a homlokom, aztán az arcom, majd a szám. Csók. Elhúzódtam. "Nem akarlak bántani, de én csak kihasználom a palikat." "Már nem a béna Lacika vagyok cicám!" Azzal kezébe is vette az irányítást.
Nekitámaszkodott a falnak. az ölébe vett.
-Lovagolj!
Majd átfordult. Ő volt felül. Nem volt neki túl nagy, de nagyon ügyes volt. 1 órán át kefélt.
Tényleg nem a béna Lacika volt már!
-Beteljesült egy álmom.
-?
-Mindig is imádtalak. Csak az járt a fejemben, amikor nagyobbak lettünk, hogy egyszer az enyém leszel.
-Édes vagy! De nem vagyok a tied. Soha nem is voltam! Csak kaptál egy kis falatot valamiből, amit többé nem ehetsz!
-Kegyetlen vagy!
-Nem vagyok. Csak őszinte.
-Akkor is imádlak.
Aludtunk egy kicsit. Ő megint ment éjszakára dolgozni. Mi meg bulizni. Nála kezdtük az iszogatást. Éjfél körül elbúcsúztunk. Kikísért. Megcsókolt.
Aznap éjjel nem kívántam már a szexet. Rita bezzeg igen. Hajnalban egy eldugott parkolóban, a kocsiban kefélt egy sráccal, akinek a nevét sem tudta. Én meg a kocsinak dőlve néztem.

-Kösz ez jó volt!-szállt ki a kocsiból.
-Elvisztek haza?-így a srác.
-Nem-bökte oda, majd elindultunk haza.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-kalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr744559221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása