A blogról

Ez egy szókimondó blog, ami a nemi életemről mesél a kezdetektől napjainkig. Prűd emberek ne olvassák!

2004-június Karesz utolsó

2012.05.31. 12:18

szerző: bemaor

Rita kihozta belőlem az állatot!
Ricsivel beszéltem telefonon, hogy biztosan ezt akarja-e? Teljes mértékben biztos! Örült, hogy lazább lettem a témával kapcsolatban. Engem még mindig bántott a dolog, de hát mit tehettem volna? Ezt kérted? Megkapod!
Szóval Rita susogott folyamatosan!
-Ne legyél nyúl! Ő akarta! Tuti már vagy 5-6 ribancot megkefélt, amíg te itt balfaszkodsz!
Hatásos volt. Minél többször mondta, annál mérgesebb lettem. Minél mérgesebb lettem, annál jobban nőt az akarás.
-De akkor menjünk más városba! Itt mindenki ismer. Ne ribancozzanak le csak azért, mert félinformációból ítélhetnek.-kértem Ritát.
-Nagyfalu?
-Pest?
-Hát ha már lúd....
-Oké!
Így hát édes kettesben, kirittyentve vágtunk neki, meghódítani Budapestet.
Azért felhívtam KARESZ-t! Ki tudja? Válófélben volt a drága, úgyhogy abszolút örült a találkozásnak. egy egyetemista haverja albérletében találkoztunk. Este 10re értünk oda. A fiúk már iszogattak addig.
Felcsengettünk. Karesz rohant le a lépcsőn. Majdnem fellökött.
-Menj csak! A 12-es ajtó. Nyitva van.-mondta Ritának, és azonnal megcsókolt.
Beleremegett a térdem. Azt gondolná az ember, hogy harmadik alkalommal már nem tud újat mutatni, de Karesz rácáfolt erre!
Lekapcsolódott a villany a lépcsőházban. A falnak nyomott, felhúzta a szoknyám, és benyúlt a bugyimba. Amikor már majdnem elájultam, akkor toltam odébb. Megfogta a kezem és húzott felfelé. Ha rajta múlik, azonnal betuszkolt volna a szobába, de nem akartam. Finoman kihúztam a kezem az övéből, és a nappali felé vettem az irányt. Rita meg a másik fiú nevetgéltek. Bemutatkoztam. Annyira jól elbeszélgettek, meg is bántam, hogy nem mentem Karesszal. Ő meg duzzogott. Hiába próbáltam jóvá tenni. Mellé ültem, odébb ült. Fél óra szenvedés után, kerek-perec rákérdeztem:
-Meddig játszod még az eszed? Ne gondold, hogy neked fogok udvarolni egész éjjel!
-Nocsak! Előbújt az én régi babám belőled?-elszállt a sértődöttsége.
Szerintem Ritáék észre se vették, hogy elvonultunk.
Karesz semmit nem változott az évek alatt. Minden mozdulata maga volt a csoda. Örültem neki, hogy ő volt az első ennyi idő után.
Fel sem tűnt, hogy 2 órát voltunk együtt. Amikor kijöttünk Rita akkor melegedett bele. Visszamentünk a szobába, és a nyitott ablaknál cigizve beszélgettünk hajnal 4ig. Nem tudom, hogy a beszélgetést vagy a szexet élveztem-e jobban.
Ő biztos a szexet, mert valamikor 3 körül, ahogy az ablakon kihajolva cigiztem, a hátam mögé állt, és felhúzta a szoknyám. Nem sok kedvem volt hozzá. Érezhette, mert leguggolt mögém és nyelvvel kezdett ingerelni. Felállt. és berakta. Keményen csinálta. A fejem kilógott az ablakon. A hajamba kapaszkodott, hátra húzott és egy mozdulattal egy lyukkal följebb rakta. Felsikítottam. Befogta a szám.
-Ssssss!
Két kézzel fogta a mellem. Elmúlt a fájdalom. Élvezni kezdtem a dolgot. Hangosan hörgött miközben elélvezett.
-Haragszol?
-Mért?
-Hát, hogy nem szóltam előtte. Nem akartam fájdalmat okozni.
-Nem, de legközelebb azért szólj!
-Lesz legközelebb?
-Persze!-
Nem volt sajnos!
Tökéletes kezdete volt ez annak a nyárnak.
4kor lementünk a Duna-partra négyesben. Sétálgattunk, meg nevetgéltünk 5ig. Akkor búcsú, és irány haza.
Rita nálam aludt.
Kiegyensúlyozottnak és boldognak éreztem magam.
Újra vér folyt az ereimben!

Ezúton rebegnék hálát az anyámnak, aki annyira ledöbbent a Ricsin, hogy minden hétvégén péntek 16 órától vasárnap 18 óráig vigyázott az én kicsi fiamra, lehetőséget adva ezzel arra, hogy én elkenhessem a faszfej férjem képén a mosolyt!
Kösz anyu!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-kalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr644556929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása