A blogról

Ez egy szókimondó blog, ami a nemi életemről mesél a kezdetektől napjainkig. Prűd emberek ne olvassák!

. Újra a pályán! 2004 május

2012.05.30. 13:00

szerző: bemaor

Tök szar volt minden. Ezért mentem férjhez? Minden hapsi egy disznó! Könnyen van a barma, ő nem esett ki a ritmusból! Eltelt az utolsó vadászat óta 6 év! Minden pasi-fogó ruhám avétos. Elmamisodtam. Mese nincs, vásárolni kell. Kivel??? Minden barátnőm megállapodott. Napokig gyötrődtem. Kicsit fel is adtam. Nikinek is volt már gyerek. Na meg nagy, boldog házasság. Ő már nem bulizott. Telefonon tartotta bennem a lelket. "Cuni! Kell neked egy szingli barátnő!" Honnan akasszak le egyet? Van egy húgom! Kajak szingli. Hát a tesó gyorsan lepattintott, mondván, hogy totál más az ízlésünk minden téren, de van egy csaj a társaságban, aki viszont pont olyan idióta, mint én...
Rita! Az első találkozáskor egymásra találtunk. Fikáztuk a fiúkat. Én 26 voltam, ő 22.
Vásárlásaink alkalmával teljesen szókimondónak bizonyult.
-Ez nagyis! Tedd ki jobban a melled!-és lazán igazgatta a melleim. Zavarba jöttem. Rögtön levágta.
-Ó bébi! Akarlak!-mondta mély hangon, és belemarkolt két kézzel a fenekembe. Mindezt egy butik közepén. Elsüllyedtem. Ez meg röhögött. Ja, hogy ez poén volt? Elszoktam már ettől. De, hát mondják, hogy a biciklizést se felejted el soha.... Ezzel is így lehet, mert május végére már abszolút visszatértem régi önmagamhoz. Kihívó ruhában, pimasz mosollyal, Rita kezét fogva léptem be a diszkóba.
Nyüzsögtek a palik. Nem gondoltam volna. a férjemtől szülés óta hallgattam, hogy dagi vagyok, meg anyukás.
Ezeket nem zavarta. Az első alkalommal nem történt semmi. Flörtölgettem, szemeztem és táncoltam. Élveztem a figyelmet.
Jó volt újra élni!
Az éjszaka folyamán, egyszer éreztem azt a rég nem érzett bizsergést. A tömegben valaki alám nyúlt, de annyira finoman, hogy teljesen beleborzongtam. Hátrafordultam, de semmi. Teljesen lázba jöttem a dologtól!
Ezt akarom érezni!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-kalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr914554881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása