A blogról

Ez egy szókimondó blog, ami a nemi életemről mesél a kezdetektől napjainkig. Prűd emberek ne olvassák!

A nagy szökés-1997 július 12.

2012.05.16. 12:10

szerző: bemaor

Az éjszakába nyúló veszekedésünket, mikorra már letisztult bennem, hogy lelépek, egy kicsit erőszakos szexszel zártuk le. Furcsa mód még izgatott is, hogy nem adott választási lehetőséget, csak egyszerűen elkapta a hajam, előre döntött és kőkeményen megkefélt. Közben azt mondogatta olaszul, hogy értsd meg, te vagy az életem!
KAPD BE!!!
Szóval, hajnali négyre aludt be annyira, hogy minden gond nélkül kimásztam az ablakon és a város határáig futottam. Sportcipő, melegítő(az övé, mert az volt kéznél), trikó.(abban aludtam)
Stoppal jutottam el az osztrák határig. Bazi szerencsém volt, mert egy magyar feleséggel rendelkező olasz pali vett fel, aki Tarvisióban piacozott, ezért hajnalban járt dolgozni. Rendes volt, átvitt az osztrákokhoz és az első pihenőhelynél váltunk el. Adott egy doboz cigit, meg 2 szendvicset. Egy darabig ott tébláboltam, remélve, hogy belefutok egy magyar családba. Naná, hogy nem! Reggel 9kor elindultam az autópályán és stoppoltam. Na ez az amit a mi szomszédainknál nem lehet! 10kor lekapcsoltak a rendőrök, és lévén hogy semmiféle módon nem tudtam magam igazolni, szépen be is vittek. Az idegességtől még az a minimális nyelvtudásom is elmúlt, ami addig volt. Délután 5re bírtak keríteni egy magyar tolmácsot, akivel 2 órán át beszélgettem, majd abban maradtunk, hogy kapok egy különálló zárkát, amit nyitva hagynak(mert hogy vendég lettem, nem rab) és majd holnap reggel megbeszéljük mi legyen. Nagyon rendesek és segítőkészek voltak. Tekintve, hogy akkoriban anyáméknak nem volt telefonja, így jobb híján egy nagyon jó barátomat hívtam fel, hogy jöjjön értem.
Az osztrák rendőrök elhoztak Magyarországra. Innen ismét telefonáltam, majd tudomásul véve, hogy csak 5 óra múlva tud értem jönni a barátom, (mível a seggfej főnöke nem hitte el a sztorit)beültem a benzinkútra. Ott épp, az ott dolgozókkal osztottam meg a históriám amikor egy buszsofőr odajött és felajánlotta, hogy elvisz egy darabon. A busszal mentem tovább. Az utasok úgy etettek-itattak mint valami kivert kis állatkát. Örök hálám nekik is! A kis barátom összeszedett egy félúton lévő városban, és így estére haza is értem. Aznap éjjel nála aludtam, mert nem akartam anyámékat totál kicsinálni. (na meg biztonságban éreztem magam a barátomnál, mert meleg a drága!) Sohatöbbé pali! Ez volt bennem.
Reggel felöltöztem, hazamentem, anyám kisírt szemekkel ajtót nyitott, és ott ült Alessandro a konyhában! Innentől elég rövid a sztori, mert ahogy elmeséltem apámnak, hogy miken mentem keresztül(figyelve arra, hogy sajnálatra méltó legyek), azonnal kidobta! Kösz apu!
Ezek az élmények olyannyira kedvem szegték, hogy sziklaszilárdan elhatároztam: NEM KELL PASI! SŐT! LESZBI LESZEK! Ezt közöltem a gyerekkori barátnőmmel is, akit pont előtte egy héttel ejtett pofára egy másik féreg! Megbeszéltük, hogy végülis mi tökre szeretjük egymást, meg mindent meg is tudunk beszélni és soha nem is bántanánk a másikat, úgyhogy hamár leszbiségre adjuk a fejünket mért ne egymással tennénk azt.....de ezt majd legközelebb!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-kalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr424516277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása