A blogról

Ez egy szókimondó blog, ami a nemi életemről mesél a kezdetektől napjainkig. Prűd emberek ne olvassák!

Andris.

2012.05.04. 10:38

szerző: bemaor

Az az édes drága Andris! Nagy zöld szemek, kicsit kigyúrt test, napbarnított bőr. Ó, de imádtam!
Tanulva az első esetből, vele már jóval óvatosabb voltam. A 18. szülinapom előtt fél évvel jöttünk össze. 3 hónapig jártunk, mikor eljött a nagy alkalom. Buli után, náluk került sor az aktusra.
Csodálatos volt az élmény. Tekintve, hogy minden rosszra fel voltam készülve, tökéletesnek éreztem. Akkor. Mai szemmel már tudom, hogy Andriska is egy önző állat, de ő legalább simogatott és csókolgatott előtte. :) Na jó, mentségére legyen mondva, hogy egy évvel volt csak idősebb nálam, és kétszer volt nővel előttem. Onnantól kezdve minden nep volt szex. Különböző pózokban, különböző helyeken, különböző napszakokban. A mennyiség volt a lényeg. De orális nem. Legalábbis a részéről nem. Részemről igen, mert szerinte ez velejár. Na persze!
A 18. szülinapom után 2 nappal szakítottunk, mert szerinte túl fiatalok voltunk még. Beleegyeztem, de nagyon fájt. Az első komoly csalódásom. A barátnőm kanalazott össze, és beszélt rá hogy bulizzunk. Éljünk, hisz most még megtehetjük. A szakítás után 3 hónappal, egy szilveszteri bulin jött oda hozzám Karesz....De ezt majd legközelebb.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-kalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr614488029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása