A blogról

Ez egy szókimondó blog, ami a nemi életemről mesél a kezdetektől napjainkig. Prűd emberek ne olvassák!

Az első.

2012.05.03. 12:45

szerző: bemaor

 

1. Az első.2012-05-03 10:37

Tizenhat évesen már csak én voltam szűz a baráti társaságból. Nem hogy túl voltak az elsőn, de marha komoly kapcsolatban éltek az akkori barátnőim. Nem értettem, hisz csinos, olyan kis bögyös-faros csajszi voltam. Szép hosszú lábakkal, zöld szemmel...mi kell még? Kaptam a jelzéseket, hisz rámdudáltak, utánam fütyültek az utcán. Csak éppen megdugni nem akart senki. Bár ha jól belegondolok, az lett volna a furcsa, ha nem dudálnak rám, hisz akkoriban a"kevesebb néha több" elvét abszolút kizárva, picsavillantós szoknyácskákban és cicikidobós polókban császkáltam.

Na de térjünk rá a lényegre! A barátnőm egy könyves-standon árult, a város sétáló utcáján. Jobb híján ott lébecoltam. Egy nap kipakolt egy porszívóügynök a szomszéd standra.(porszívóügynök....de gáz!!!) Sanyi. (ez még gázabb) Nagy dumás, átlagos srác. Semmi extra. Kicsit olyan volt, mint a Sose halunk meg! Gyuszi bácsija. Már ami a dumát illeti. " Vigyázz kicsi lány, leszippantom a csodagépemmel a szoknyádat." A harmadik nap meghívott fagyizni. Cirogatott, én meg elaléltam tőle. 20 éves srác. Ez tök menő! A többi csajnak korunkbeli volt a pasija. Két hét kéz a kézbe sétafikálás és csókolozgatás után, egy nap elmentünk kocsikázni. Ó, én kis naiv. Némi petting után rátért a lényegre, Sanyi! "Úristen! Mindjárt nem leszek szűz! Meg fog történni! El se hiszem! Kinek mondjam el elsőnek?" "-Adsz rá egy puszit?" Szakította félbe ezt a nagyon lényeges gondolatmenetemet a kérdés, amire nem tudtam válaszolni, mert azonnal a számba gyűrte a farkát. "Fúúúúúj! Mindjárt hányok! Ez letolja a torkomig. Undorító!" Ezt követve berakta, húzott párat, majd egy-két laza mozdulattal a hasamra verte. " Na ez még az előzőnél is gusztustalanabb! Ez ragad, és szaga van! Nem hiszem el, hogy ezért voltak úgy oda a lányok! Tök gáz!" Hazaérve, a kádban ücsörögve nem értettem semmit. Ennyi? Tényleg ez a SZEX, csupa nagy betűvel? Hát én ebből köszönöm nem kérek! Azután nagy ívben elkerültem a sétálót. Sanyi egy hét múlva tovább állt. Hála a jó égnek! Én meg titokban tartva ezt a szörnyű élményt, még 2 évig szűz voltam, hivatalosan. Aztán jött Andris. De ez már egy következő sztori.....

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-kalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr704486206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oranje · http://dutch.blog.hu 2012.06.11. 10:51:55

Hehe, jó kis sztori, az index-ről tévedtem ide, majd ha lesz időm, akkor végig olvasom a többit is, de most iszkiri van vizsgázni :)

bemaor 2012.06.11. 11:17:34

Hát akkor jó vizsgázást! :)

Mortal Vombat 2012.06.11. 19:10:26

Ezek megtörtént esetek,vagy egy fütykösre éhes,elhanyagolt és nem túl dekoratív nő fantáziálásai?

bemaor 2012.06.12. 09:33:33

@Mortal Vombat: Nézd, a blog szempontjából mindegy, hogy megtörténtek-e. Ha szórakoztat, olvasd! Amúgy minden megtörtént. Ami a külsőmet illeti: 3 gyermek megszülése után, nem vagyok már olyan, mint 20 évesen. De te kis barátom kölnit hugyoztál volna akkoriban az tuti! Bár szerintem a nő mindig kap partnert. Ha szarabbul néz ki, szarabbat. Ennyi. (A nő mindig tud, a férfi mindig akar!) Amúgy, ha neked az jött le, hogy "fütykösre éhes" , akkor valamit nagyon benéztél! Puszi.

alter_ego 2012.06.13. 10:16:43

Eddig csak az első pár bejegyzést sikerült elolvasni... jó hogy az elejéről kezdem. Azt hiszem elmondhatom, hogy nekem ehhez képest unalmas életem van :D Olaszos szökés.. gondolom akkor ezt a történetet akkor nem gondoltad filmbe illőnek.
Honnan maradt meg ez a sok emlék? Csak alapból jó a memóriád (esetleg néha merengsz, vagy sztorizgatással folytonosan felidézed) vagy írtál annak idején naplót?
Remélem be tudom osztani, hogy legalább egy hétig kitartsanak a történetek :D

bemaor 2012.06.13. 11:08:40

@alter_ego: Szia!
Jó a memóriám is, de 95től, 99ig naplót vezettem. Na meg a barátnőimmel minden második hétvégén szex és New York-ot játszunk. Összeülünk és kibeszéljük a palikat. Kinek milyen volt, kinek milyen hülye a férje....
Sztori akad még, ha meg kifogyok, leírom a barátnőimét....:)
süti beállítások módosítása